(Peer)Feedback

Atelier for Creative Programming

Het doel van dit project is om een leerplatform te maken voor studenten, student-assistenten en docenten voor de opleiding CreaTE (het bachelorprogramma CreativeTechnology), om een praktijkgemeenschap op te richten met...

Feedback bij veldpractica via livestreaming

In veldpractica toetsen opleidingen kennis aan de praktijk in niet meteen inzichtelijke veldsituaties. Studenten voorbereiden op veldwerk en feedback geven bij de interpretatie van de resultaten vraagt veel begeleidingstijd. In...

The Utrecht Companion to the Earth

De Universiteit Utrecht ontwikkelt een feedbackapp om studenten kennis en praktische vaardigheden op te laten doen tijdens het veldwerk. De app biedt specifieke en locatie-afhankelijke content die het mogelijk maakt...

Labrador: your digital guide for practicals

De chatbot en automatische nakijker van Labrador automatiseren een deel van het begeleidingsproces. Labrador helpt de docent en de student-assistenten bij het ontwikkelen van vaardigheden die studenten normaal gesproken alleen kunnen oefenen tijdens practica...

Online stagebegeleiding

Met de Stage-App kan de student zelf online begeleiding initiëren en vormgeven door data en reflecties over het werk- en leerproces te delen met de begeleider. De app wordt bij...

The imprinted brain

Het doel van dit project is om de interdisciplinaire en internationale blended bachelorcursus The imprinted brain te ontwikkelen. In deze cursus worden studenten van Universiteit Utrecht en University of Leeds van verschillende...